Történt az, hogy ugye a Knorrnak nagyon kell valaki(k) az új tesztpadok felépítésére/automatizálására/programozására, és valaki olyat keresnek aki kb ismeri a Knorrt. Így kerültem képbe a Harvey Nash-en keresztül velük... A közvetítős emberem, nevezzük nevén: Ingo, elkurjantotta a találkozó időpontját, ezért csak telefonon keresztül tudtam a knorros emberrel beszélni... Soha ilyen faszán nem nyomtam a németet... Tökre passzoltam, és ezt ők is tudták... Az interjú végén még Ingo is gratulált, hogy fasza voltam és holnap mehetünk a személyes megbeszélésre. Erre du 5kor ír, hogy nem vettek fel, nem tudok eléggé programozni. Ha találnak valakit, aki ismeri a Knorrt, a 2-3 szoftvert amit tudni kell a munkához, meg miegymás... Szóval ha én nem passzoltam, akkor nem tudom ki fog.... Ha behazudtam volna, hogy tudok pythonba programozni, akkor talán enyim a meló.

Na mindegy, sokat vesztettek, legalább is szerintem... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://rupfok.blog.hu/api/trackback/id/tr884317210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kocsis Jenő 2012.03.14. 21:19:46

Szerintem is!
Am ezen most kicsit felhúztam magam...
A másik meló, amit említettél az még aktuális?

Lári88 2012.03.14. 21:27:59

@Kocsis Jenő: Igen, folyamatban van az ügy. Az biztosnak tűnik, elvileg most csinálják a szerződést.

Kocsis Jenő 2012.03.14. 21:33:15

@Lári88: Akkor legalább jó hír is van :)

Fliszi 2012.03.15. 11:28:33

Komolyan mondom a Knorrosok nem normálisak... Mondjuk nekem az itteniek sem voltak annyira szimpatikusak. Thyssenesek sokkal jobb arcok :D

rupfa 2012.03.15. 20:12:31

@Kocsis Jenő: És nálad most mi a helyzet?

Kocsis Jenő 2012.03.15. 21:36:46

Kedden megyek Danihoz 2. körre, ez a legjobb hírem :)
süti beállítások módosítása